Nästan 3 månader sen sist

Nästan 3 månader sen förra blogginlägget. Tiden har verkligen rusat förbi och vi går mot vintertider. Jag längtar galet mycket till snön! Längtar att kasta upp mig på skidorna och åka ut i skidspåret med hundarna!

Tänkte tillbaka nu när vi går mot vinter och nytt år komma skall! Detta år har verkligen inte varit något som tidigare år. Ett fantastiskt 2014 har jag haft. Ska försöka göra en resumé vid tillfälle! Galet kul att tänka tillbaka iallafall!

Något jag har lärt mig mest  under detta år är att stå upp för mig själv och rensa bort negativa personer ur mitt liv. Är helt galet vad svartsjuka och avundsjuka kan göra med människor. Skönt att nu bara vara omgiven av underbara människor som ger mig bra energi!

Piffade upp bloggen lite nu när man bloggar igen! 🙂

DSC_0384
Mina älskade.

 

5 reaktioner på ”Nästan 3 månader sen sist

Lämna en kommentar