Världens bästa man!

Min man är verkligen guld. Han är så mån om så mycket. Igår överraskade han mig med att hundarnas nya burar är färdiga. Jag fick ju barn i Oktober och var tvungen att sälja min Nemo då nu  en barnvagn, jag, Mattias, Viking och hundarna skulle rymmas. I mitten på December kom min nya bil som älsklingen fixat till mig. En Ford! Jag älskar den. Men efterom hundburarna som fanns i Nemon inte skulle passa i forden så tillverkade mitt hjärta nya burar. Fyra nya burar så jag får plats med hundarna. Jag blev helt mållös när jag såg burarna! Så himla fina.

Han har lagt ner så mycket jobb på dessa burar.
Nu är det bara småfix kvar med att få namn upp till deras bur och handtagen.
Ia har rosa bur.
Scream har grön bur.
Tero har orange bur.
Unik har gul bur.
Samma färg som deras koppel! Älskar dom! Där kommer dom åka så bra! 😀

image

image

Jag älskar dig babe!

Är så taggad på tävlingssäsongen 2016!