DET ÄR RESAN SOM RÄKNAS

Pratade med finaste Ann idag efter träningen om tävlingsåret och hon sa ”Men Malin ni har ju haft en otrolig sommar med massa framgångar!” – och det fick mig att tänka till ” ja fyfan vilket häftigt tävlingsår vi haft!”

Ia har fått första pris i eliten med fina poäng men sen även 2:a och 3:e pris där känslan varit suverän!

Unik har tagit 3 första pris i eliten och blivit champion och är nu på 45:e plats i SM-kvallistan, känns helt galet o bara se hans namn där är helt otroligt!

Lilla Scream och jag har debuterat i tävlingsbanorna tillsammans och han är nu uppflyttad till lydnadsklass 3 och då började vi tävlingskarriären i Mars. Han har fått sin första LP titel och gjort ett kanonfint MH! Herregud. Lilla häftiga svartvita.

Men det viktigaste är inte resultaten och första prisen UTAN det är resan vi gjort tillsammans och känslan. Att lägga ner sån planering, träningstid och allt vad man gör och sen få det att funka på tävling är magiskt. Wow liksom. Jag har en fantastisk trio som ställer upp med glädje på alla galna upptåg. Jag har fantastiska träningsvänner och utan er skulle vi aldrig vara där vi är idag.

Det är resan man gör tillsammans med sina bästa vänner som räknas. Allt annat man vinner under resans gång är plus i kanten.
Så hylla er själva och era hundar ikväll alla hundmänniskor – NI är fantastiska med era hundar!

Unik, Ia och Scream – NI är fantastiska! 

JAG ÄLSKAR ER!

644

011

161

318

Bilder på min trio som Minna tagit. Tack!

 

5 reaktioner på ”DET ÄR RESAN SOM RÄKNAS

Lämna en kommentar