Ikväll gråter jag..


Som jag hade dig förut
behöver jag dig nu.


Mina älskade kelpiegossar.

Ibland kommer saknaden över mig totalt, ibland kan jag inte balansera sorgen. Den äter upp mig inombords och ända tills gryningen sitter jag vaken. Tänker, minns, gråter och saknar.
Älskade bästa fantastiska Sinus, du fattas mig.

5 reaktioner på ”Ikväll gråter jag..

  1. Man brukar prata om sorgeår. Att bearbeta en sorg brukar ta över ett år, då man skall igenom en massa stadien. Det kommer ta tid och att gråta och tänka är superviktigt för bearbetningen.

    När jag snubblar över dina inlägg om din kära Sinus rinner tårarna. Det bandet som ni hade känner jag igen mellan mig och mitt skägg och jag kan inte tänka tanken när han inte kommer finnas vid min sida längre utan att det bränner till i hjärtat. Skickar en stor kram och tillåt dig att gråta och grubbla och minnas din härliga tid ihop med din älskade Sinus ♥

Lämna en kommentar