TATUERINGAR

När Rebell var 3 år gjorde jag min första tatuering. Hans namn i nacken och jag kunde inte bli mer nöjd.
3 hjärtan för tro, hopp och kärlek. Han betyder så oerhört mycket för mig och han är verkligen min bästa vän.

När Sinus var 2 år gjorde jag min andra tatuering och såklart skulle hans namn få skina på min kropp nu. På skuldran fick den hamna.
Sinus min dyrbara skatt som gett mig så mycket lycka, föralltid min älskade vän.

Jag älskar tatueringar, tycker det är så himla snyggt! Tatueringar som betyder något är det vackraste man kan ha.
Nu ska jag göra en till, en på handleden – ska skriva dit en text som är tillägnat Rebell, Sinus och Unik. Sen ska även Uniks namn och en liten text under hamna på andra skuldran bredvid Rebells namn. Även ett poträtt på Rebell och Sinus ska jag tatuera in.

Ska lägga in bättre bilder på dom jag har nu då dom här är tagna precis när dom är gjorda. Ska bara hitta någon som kan fota 😉

10 reaktioner på ”TATUERINGAR

  1. De är jättefina, och som du säger så blir de ännu finare när de har en betydelse/innebörd 🙂 Braaa att du ska ta nya, för jag vill se lite bättre vart de sitter 😉 Vill också tatuera mig igen!

  2. Jag har en tatuering bara, blir nog inte fler då min hud kanske inte tål det. Men jag älskar min tatuering och ångrar den inte alls. Det är ett foto på Nikita 🙂 .

  3. Fina!! Jag har själv x antal tatueringar, det finns inget roligare enligt mig haha.. Spara pengar just nu för att färdigställa min handled & sen blir det att göra en ryggtavla 🙂 Självklart ska min prinskorv ha en plats där!!!

  4. Det var längesen jag var här och det knyter sig i hela kroppen när jag läser. Det gör mig så ont, så ont, att du förlorat honom. Jag saknar fortfarande min Enya, min Änglatant, men vi fick ändå 9 år tillsammans. En hund ska inte behöva gå över till andra sidan redan i unga år, jag önskar jag kunde säga något som tröstar men orden känns små och futtiga. Jag tänker på dig, och hoppas innerligt att du inte behöver uppleva mer sorg nu.
    /Lina

  5. SV: Ja det är roligt med lite mixade aktiviteter, viltspår är så himla trevligt också… Det får liksom inte bli för enformigt – då kan han ibland tappa suget & bli som en åsna höhö 😀

  6. Löv tatoos 🙂 Har tyvärr bara en men vill skaffa fler. Har länge funderat på ett porträtt av min skäggfarbror. Idag har jag en som påminner mig om min simkarriär 😉 En triable delfin på vänster ankel på insidan som jag såg vid varje start, aldrig någonsin ångrat den 😀

Lämna en kommentar